خرید باسکول، باسکول دام و طیور

خرید باسکول

اندازه گیری اجسام سنگین

خرید باسکول به منظور اندازه گیری اجسام و مواد سنگین و حجیم انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد متناسب با کسب و کار خود به خرید باسکول مناسب نیاز پیدا می کنند. باسکول دیجیتال از جمله جدیدترین و کاربردی ترین مدل های این دستگاه است که امروزه بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. باسکول های جاده ای، باسکول های سنگی و باسکول های سبک از جمله مدل های باسکول مکانیکی و غیر دیجیتال موجود در بازار هستند.

باسکول چیست؟

امروزه با خرید باسکول به خوبی می توانید وزن اجسام حجیم و سنگین را با دقت معلوم اندازه گیری کنید. باسکول های دیجیتال، امروزه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده اند، به همین خاطر از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. بدنه باسکول بسیار مقاوم و مستحکم است و در برابر وزن های بالا، دچار آسیب نمی شود.

نمایشگر دیجیتالی ویژه در کنار لودسل برای ساخت این محصول به کار گرفته شده است. اطلاعات دقیق ماده حجیم در وزن های سنگین به درستی بر روی نمایشگر، نشان داده خواهد شد. فرایند توزین وزن مواد سنگین در باسکول به کمک لودسل انجام خواهد شد. به همین خاطر انواع باسکول ممکن است یک و یا چند لودسل داشته باشند. تعداد لودسل در دقت باسکول تاثیر مستقیمی می گذارد. برهمین اساس هر چقدر تعداد لودسل بیشتر باشد، آنگاه دقت باسکول نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ابعاد و اندازه باسکول معمولاً بزرگ است؛ زیرا این دستگاه برای توزین اجسام حجیم طراحی می شود. کاربرد این دستگاه کاملاً مشابه با ترازو های معمولی است و تنها تفاوت این ترازو ها، میزان دقت آن ها است. مسلماً دام و طیور و یا سایر اجسام سنگین را نمی توان با استفاده از ترازو های معمولی وزن کرد. زیرا ترازو های معمولی توانایی تحمل وزن اجسام سنگین را ندارند و دچار آسیب می شوند. بر همین اساس برای اندازه گیری اجسام سنگین حتماً باید به فکر خرید باسکول مناسب باشید.

سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی، بهترین انتخاب برای خرید باسکول هستند؛ زیرا از طریق خرید اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری در مغازه ها و فروشگاه ها نخواهید داشت. بلکه به راحتی می توانید از هرکجا که هستید، جهت خرید باسکول مناسب با ویژگی ها و مشخصات مطلوب، اقدام کنید. تمامی ویژگی ها و امکانات باسکول در سایت ها به خوبی قرار داده می شوند. بر همین اساس مشتری به راحتی می تواند مناسب ترین دستگاه را انتخاب کند.

خرید باسکول دام و طیور
خرید باسکول دام و طیور

انواع باسکول

مدل های مختلف باسکول با توجه به نیاز و سفارش مشتری طراحی و تولید می شوند. کاربرد این دستگاه ها و همچنین شکل ظاهری آن ها به نیاز و خواسته مشتریان بستگی دارد. امروزه انواع باسکول های مکانیکی و دیجیتالی در بازار دیده می شوند که هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد.

تعداد لودسل و نوع لودسل مورد استفاده در ساخت انواع باسکول ها با یکدیگر متفاوت است، به همین خاطر ویژگی های متنوعی در انواع مدل های این دستگاه، دیده خواهد شد. امروزه صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز و یا حتی سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، بنادر مختلف و همچنین اداره گمرک، هر کدام از انواع مدل های باسکول استفاده می کنند. نوع مدل باسکول مصرفی در این مراکز از نظر شکل و ابعاد ظاهری و همچنین از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.

حتما بخوانید  معرفی و خرید انواع باسکول جاده ای

باسکول های دیجیتالی دقت بسیار بالاتری نسبت به باسکول های مکانیکی دارند. باسکول های دیجیتال امروزه بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرند و افراد در کسب و کارهای مختلف از این دستگاه ها و قابلیت های آن ها استفاده می کنند. نگهداری و نظافت این دستگاه ها بسیار آسان است و دشواری چندان خاصی ندارند. این دستگاه ها بسیار بادوام و باکیفیت هستند، به همین خاطر احتمال بروز نقص فنی در آن ها بسیار پایین است.

خرید باسکول دام و طیور

امروزه با خرید باسکول می توان وزن دام و طیور را به خوبی اندازه گیری کرد. شکل و ویژگی های باسکول دام و طیور تفاوت قابل توجهی با سایر باسکول های موجود در بازار دارد. این نوع باسکول بیشتر از جنس فلز ساخته می شود و در دور تا دور آن محفظه ای مخصوص طراحی شده است تا دام بر روی باسکول ثابت بماند و وزن آن به درستی اندازه گیری شود.

باسکول دام و طیور از مقاومت بالایی برخوردار است و با دقت بالایی وزن دام و طیور را مشخص می کند. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که بتوان به کمک آن به طور پی در پی وزن چندین دام و طیور را اندازه گیری کرد. معمولاً دو درب مجزای ورودی و خروجی برای باسکول دام و طیور وجود دارد که این موضوع سرعت توزین وزن دام و طیور را افزایش خواهد داد.

وجود دو درب مجزا ورودی و خروجی برای باسکول، مانع از تداخل دام و طیور به هنگام توزین وزن آن ها خواهد شد. امروزه انواع مدل های باسکول دام و طیور با ویژگی ها و امکانات متنوع در بازار به فروش می رسد. برخی از مدل های این دستگاه، تنها وزن دام و طیور را مشخص می کنند ولی در برخی دیگر نمایشگر پیشرفته برای محاسبه قیمت و وزن دام نیز روی دستگاه وجود دارد.

افراد مختلف بر حسب نیاز کسب و کار خود می توانند جهت خرید باسکول اقدام کنند. امروزه باسکول دام و طیور و یا سایر مدل های باسکول مورد نیاز خود را می توانید به صورت غیر حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. قیمت فروش باسکول در فروشگاه های معتبر اینترنتی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از مغازه ها و فروشگاه های حضوری است.

باسکول دام و طیور تنها یکی از مدل های باسکول دیجیتال است که همواره متقاضیان خرید بسیار زیادی دارد. هنگام استفاده از این دستگاه باید دام و طیور را به آرامی به سمت کفه باسکول هدایت کرد. در غیر این صوزت ممکن است به دلیل ضربه های متوالی صفحه لودسل آسیب ببیند و وزن دام و طیور به درستی بر روی نمایشگر، نشان داده نشود.

خرید باسکول
خرید باسکول

قیمت خرید

تعداد لودسل می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت خرید باسکول داشته باشد. بنابراین هر چقدر تعداد لودسل بیشتر باشد، آنگاه هزینه خرید این محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. امروزه به دلیل تنوع بالایی که در باسکول دیده می شود، مشتریان به راحتی می توانند باسکول مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند. تنوع رنج قیمت این محصول، خرید را برای مشتری آسان تر کرده است؛ زیرا مشتریان با توجه به بودجه مد نظر خود به راحتی می توانند، دستگاه مناسب را خریداری کنند.

حتما بخوانید  معرفی انواع ترازو فروشگاهی

کیفیت باسکول و میزان مقاومت بدنه آن نیز می تواند هزینه خرید این دستگاه را افزایش دهد. امروزه انواع مدل های باسکول با ویژگی ها و کاربرد های متنوع در بازار به فروش می رسد که مسلماً کیفیت و قابلیت های این دستگاه ها با یکدیگر مشابه نیست و حتماً باید قبل از خرید در مورد مشخصات این دستگاه ها اطلاعات کافی داشته باشید.

اگر به فکر خرید باسکول مناسب با قیمت مقرون بصرفه هستید بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید؛ زیرا متاسفانه افراد سود جو بسیار زیادی در زمینه فروش باسکول فعالیت می کنند. این افراد باسکول های بی کیفیت را با قیمت های بسیار گران تر به فروش می رسانند. بنابراین ممکن است شما نیز به اشتباه یکی از مشتریان بدشناس این افراد سود جو باشید. پس بهتر است به هنگام خرید این دستگاه، بیشتر دقت کنید.

قیمت این دستگاه در کل با توجه به مزایا و قابلیت هایی که دارد، بسیار بصرفه و مناسب است. کسب و کار افراد زیادی به خرید این دستگاه وابستگی دارد؛ زیرا بدون خرید این دستگاه نمی توان وزن و قیمت بسیاری از اجسام و لوازم سنگین را تعیین کرد. باسکول های دیجیتال با تعیین قیمت اجسام سنگین، فرایند خرید و فروش دام و یا سایر اجسام سنگین را برای مشتریان بسیار آسان تر و راحت تر کرده است.

راهنمای خرید باسکول

هنگام خرید باسکول علاوه بر قیمت خرید این دستگاه به مقاومت بدنه، پایه ها و کفه باسکول توجه نمایید؛ زیرا این دستگاه همواره برای وزن کشی اجسام سنگین تر و حجیم تر به کار می رود. بنابراین اگر از مقاومت کافی برخوردار نباشد ،آنگاه در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب می شود و خسارت زیادی به خریدار وارد خواهد کرد. ایمنی و مقاومت این دستگاه به شما این اطمینان را می دهد که هنگام وزن کشی اجسام سنگین، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

هنگام نصب باسکول، حتماً باید فضای مشخص و مناسبی را در نظر بگیرید تا در صورت وجود هر گونه موانع، ابتدا جهت رفع آن ها اقدام کنید. مراحل نصب این دستگاه نیز باید تحت نظر کارشناسان و افراد متخصص انجام گیرد تا میزان خطاهای احتمالی هنگام اندازه گیری اجسام سنگین به حداقل برسد. این دستگاه ها بعد از ساخت، بارها توسط کارشناسان مورد سنجش قرار می گیرند تا صحت دقت اندازه گیری آن ها قبل از فروش محصول به مشتری تضمین داده شود. حتماً هنگام خرید این وسیله به نیاز کسب و کار خود توجه کنید و سپس با توجه به بودجه ای که برای خرید این دستگاه کنار گذاشته اید، نسبت به انتخاب این دستگاه اقدام کنید. درجه کیفیت و قیمت این دستگاه با توجه به نیاز و نظر مشتریان تعیین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *